Dostawa, zamówienia i płatności

 

ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

  • Czy można kupić produkty Bloomskin stacjonarnie?

Sklep prowadzony jest wyłącznie online, co oznacza że produkty możesz kupić tylko internetowo.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez logowania?

Tak, bez logowania także możesz zakupić nasze produkty.

  • Czy istnieje możliwość zwrotu lub wymiany produktu? Na jaki adres go odesłać?

Oczywiście, w bloomskin.pl dajemy Ci 14 dni na zwrot produktu. Odeślij produkt do nas, a my zwrócimy Ci pieniądze. Ze względów higienicznych, reklamacja może zostać uznana wyłącznie w przypadku, gdy produkt nie nosi znamion użytkowania.

Wypełnij prosty formularz zwrotu i wyślij go e-mailem na adres kontakt@bloomskin.pl. W odpowiedzi otrzymasz adres do zwrotu.

Płatności

  • Jaki jest koszt przesyłki zamówienia?

Koszt wysyłki wynosi 11,99 zł do 14,99 zł zależnie od wybranej formy wysyłki.

  • Czy mogę zapłacić tylko kartą?

Tak, możesz zapłacić kartą, oferujemy też płatności online BLIK, Google Pay lub też Apple Pay.

Dostawa

  • Jakie są dostępne sposoby dostawy?

Oferujemy dostawę szybkim kurierem InPost bezpośrednio pod Twoje drzwi. 

  • Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy wynosi od 1-2 dni roboczych.