Zwroty i prawo odstąpienia od zakupu

Masz 14 dni od otrzymania zamówienia na odstąpienie od zakupu bez podawania przyczyny. Zwrot pieniędzy lub wymiana na inny produkt jest możliwa wyłącznie wtedy, gdy urządzenie/produkt posiada nienaruszoną, fabryczną folię higieniczną (w przypadkach, gdy dany produkt posiada fabryczne zabezpieczenie).

Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów produktów, które miały bezpośredni kontakt ze skórą lub których zabezpieczenie higieniczne zostało usunięte.

W przypadku urządzenia BLOOM - możesz zerwać folię z pudełka i zapoznać się z produktem, lecz odpakowanie samego urządzenia z higienicznej folii zabezpieczającej jest jednoznaczne z użyciem produktu i wyklucza jego prawo zwrotu. 

Adres do zwrotu podany jest w formularzu zwrotu ( Pobierz formularz )

Jak dokonać zwrotu

1. Wypełnij formularz zwrotu
Pobierz i wypełnij formularz zwrotu i prześlij na e-mail: kontakt@bloomskin.pl. Adres zwrotu znajduje się na formularzu.
Pobierz formularz

2. Spakuj produkt
Ze względów higienicznych, zwrot może zostać uznany wyłącznie w przypadku, gdy produkt nie nosi znamion użytkowania.

3. Odeślij paczkę w ciągu 14 dni
Koszt odesłania paczki ponosi nadawca.

Wymiana produktów elektronicznych w ramach gwarancji

Produkty elektroniczne objęte są roczną gwarancją od daty dostawy. W przypadku uszkodzenia części urządzenia w okresie gwarancyjnym, nowy produkt jest dostarczany bezpłatnie jako zamiennik.

Zwrot pieniędzy lub wymiana

Po otrzymaniu paczki dział reklamacji w ciągu 8 dni roboczych zwróci pieniądze lub wyśle nowy produkt. Zwrot nastąpi tą samą metodą płatności, którą dokonano zakupu. Zwrot obejmuje koszt produktu oraz najtańszą formę dostawy, jeśli była płatna. Dodatkowe usługi, takie jak priorytetowa wysyłka, nie są zwracane.

Produkty wyłączone z możliwości zwrotu

Nie można zwrócić produktów otwartych lub używanych (ze względów higienicznych).

Dodatkowe informacje

Jeśli zwrócisz produkt niezgodny z polityką zwrotów, jego odesłanie będzie możliwe po pokryciu kosztu 40 PLN (za obsługę reklamacyjną). Produkty nieodebrane w ciągu 2 miesięcy zostaną zniszczone.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami: kontakt@bloomskin.pl.